Partiju apvienība “Attīstībai/Par!” atbalsta finansējuma palielinājumu Jaunatnes politikas valsts programmai līdz ar nepieciešamajiem sistēmiskajiem risinājumiem sākot ar esošo aktivitāšu izvērtēšanu, līdzdalības procesa uzlabošanu, beidzot ar grozījumiem “Jaunatnes likumā”, lai uzlabotu regulējumu un iedzīvinātu atsevišķus rīkus politikas īstenošanā. Esam gatavi turpināt strādāt, gan pie īstermiņa atbalsta veidiem pandēmijas laikā, gan pie ilgtermiņa atbalsta un esam gatavi risināt nepopulārus un sistēmiskus problēmjautājumus. Mēs turpināsim uzstāt uz nepieciešamo finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai un aicinām nākt talkā, lai palīdzētu pārliecināt arī citus partnerus valdībā un ārpus tās par jaunatnes politikas nozīmīgumu un to, cik būtiski ir jauniešos ieguldīt šodien. Apzinoties kopējās budžeta iespējas, pandēmijas radīto ietekmi vērtēsim iespējas turpināt finansējuma palielinājumu gan Jaunatnes politikas valsts programmai, gan NVO sektoram, jo mums ir svarīgi ieguldīt mūsu cilvēkos Latvijā, lai stiprinātu pilsonisko sabiedrību.
Uzzini, kuri lēmumu pieņēmēji atbalsta jaunatnes jomas attīstību!
Latvijas Jaunatnes padome sazinājās ar visiem 13. Saeimas deputātiem, lai noskaidrotu viņu pozīciju šādos jautājumos:
1. Vai Jūs atbalstāt lielāku finansējuma piešķiršanu Jaunatnes politikas valsts programmai?
2. Ko Jūs kā 13. Saeimas deputāts esat gatavs darīt, lai to veicinātu?
3. Ko Jūs solāt jauniešiem, lai jauniešu dzīve Latvijā uzlabotos?
Pilno vēstuli ar jautājumiem un deputātu atbildes skaties šeit.Partiju apvienība “Attīstībai/Par!” atbalsta finansējuma palielinājumu Jaunatnes politikas valsts programmai līdz ar nepieciešamajiem sistēmiskajiem risinājumiem sākot ar esošo aktivitāšu izvērtēšanu, līdzdalības procesa uzlabošanu, beidzot ar grozījumiem “Jaunatnes likumā”, lai uzlabotu regulējumu un iedzīvinātu atsevišķus rīkus politikas īstenošanā. Esam gatavi turpināt strādāt, gan pie īstermiņa atbalsta veidiem pandēmijas laikā, gan pie ilgtermiņa atbalsta un esam gatavi risināt nepopulārus un sistēmiskus problēmjautājumus. Mēs turpināsim uzstāt uz nepieciešamo finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai un aicinām nākt talkā, lai palīdzētu pārliecināt arī citus partnerus valdībā un ārpus tās par jaunatnes politikas nozīmīgumu un to, cik būtiski ir jauniešos ieguldīt šodien. Apzinoties kopējās budžeta iespējas, pandēmijas radīto ietekmi vērtēsim iespējas turpināt finansējuma palielinājumu gan Jaunatnes politikas valsts programmai, gan NVO sektoram, jo mums ir svarīgi ieguldīt mūsu cilvēkos Latvijā, lai stiprinātu pilsonisko sabiedrību.
Partiju apvienība “Attīstībai/Par!” atbalsta finansējuma palielinājumu Jaunatnes politikas valsts programmai līdz ar nepieciešamajiem sistēmiskajiem risinājumiem sākot ar esošo aktivitāšu izvērtēšanu, līdzdalības procesa uzlabošanu, beidzot ar grozījumiem “Jaunatnes likumā”, lai uzlabotu regulējumu un iedzīvinātu atsevišķus rīkus politikas īstenošanā. Esam gatavi turpināt strādāt, gan pie īstermiņa atbalsta veidiem pandēmijas laikā, gan pie ilgtermiņa atbalsta un esam gatavi risināt nepopulārus un sistēmiskus problēmjautājumus. Mēs turpināsim uzstāt uz nepieciešamo finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai un aicinām nākt talkā, lai palīdzētu pārliecināt arī citus partnerus valdībā un ārpus tās par jaunatnes politikas nozīmīgumu un to, cik būtiski ir jauniešos ieguldīt šodien. Apzinoties kopējās budžeta iespējas, pandēmijas radīto ietekmi vērtēsim iespējas turpināt finansējuma palielinājumu gan Jaunatnes politikas valsts programmai, gan NVO sektoram, jo mums ir svarīgi ieguldīt mūsu cilvēkos Latvijā, lai stiprinātu pilsonisko sabiedrību.
Partiju apvienība “Attīstībai/Par!” atbalsta finansējuma palielinājumu Jaunatnes politikas valsts programmai līdz ar nepieciešamajiem sistēmiskajiem risinājumiem sākot ar esošo aktivitāšu izvērtēšanu, līdzdalības procesa uzlabošanu, beidzot ar grozījumiem “Jaunatnes likumā”, lai uzlabotu regulējumu un iedzīvinātu atsevišķus rīkus politikas īstenošanā. Esam gatavi turpināt strādāt, gan pie īstermiņa atbalsta veidiem pandēmijas laikā, gan pie ilgtermiņa atbalsta un esam gatavi risināt nepopulārus un sistēmiskus problēmjautājumus. Mēs turpināsim uzstāt uz nepieciešamo finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai un aicinām nākt talkā, lai palīdzētu pārliecināt arī citus partnerus valdībā un ārpus tās par jaunatnes politikas nozīmīgumu un to, cik būtiski ir jauniešos ieguldīt šodien. Apzinoties kopējās budžeta iespējas, pandēmijas radīto ietekmi vērtēsim iespējas turpināt finansējuma palielinājumu gan Jaunatnes politikas valsts programmai, gan NVO sektoram, jo mums ir svarīgi ieguldīt mūsu cilvēkos Latvijā, lai stiprinātu pilsonisko sabiedrību.
Partiju apvienība “Attīstībai/Par!” atbalsta finansējuma palielinājumu Jaunatnes politikas valsts programmai līdz ar nepieciešamajiem sistēmiskajiem risinājumiem sākot ar esošo aktivitāšu izvērtēšanu, līdzdalības procesa uzlabošanu, beidzot ar grozījumiem “Jaunatnes likumā”, lai uzlabotu regulējumu un iedzīvinātu atsevišķus rīkus politikas īstenošanā. Esam gatavi turpināt strādāt, gan pie īstermiņa atbalsta veidiem pandēmijas laikā, gan pie ilgtermiņa atbalsta un esam gatavi risināt nepopulārus un sistēmiskus problēmjautājumus. Mēs turpināsim uzstāt uz nepieciešamo finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai un aicinām nākt talkā, lai palīdzētu pārliecināt arī citus partnerus valdībā un ārpus tās par jaunatnes politikas nozīmīgumu un to, cik būtiski ir jauniešos ieguldīt šodien. Apzinoties kopējās budžeta iespējas, pandēmijas radīto ietekmi vērtēsim iespējas turpināt finansējuma palielinājumu gan Jaunatnes politikas valsts programmai, gan NVO sektoram, jo mums ir svarīgi ieguldīt mūsu cilvēkos Latvijā, lai stiprinātu pilsonisko sabiedrību.
Partiju apvienība “Attīstībai/Par!” atbalsta finansējuma palielinājumu Jaunatnes politikas valsts programmai līdz ar nepieciešamajiem sistēmiskajiem risinājumiem sākot ar esošo aktivitāšu izvērtēšanu, līdzdalības procesa uzlabošanu, beidzot ar grozījumiem “Jaunatnes likumā”, lai uzlabotu regulējumu un iedzīvinātu atsevišķus rīkus politikas īstenošanā. Esam gatavi turpināt strādāt, gan pie īstermiņa atbalsta veidiem pandēmijas laikā, gan pie ilgtermiņa atbalsta un esam gatavi risināt nepopulārus un sistēmiskus problēmjautājumus. Mēs turpināsim uzstāt uz nepieciešamo finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai un aicinām nākt talkā, lai palīdzētu pārliecināt arī citus partnerus valdībā un ārpus tās par jaunatnes politikas nozīmīgumu un to, cik būtiski ir jauniešos ieguldīt šodien. Apzinoties kopējās budžeta iespējas, pandēmijas radīto ietekmi vērtēsim iespējas turpināt finansējuma palielinājumu gan Jaunatnes politikas valsts programmai, gan NVO sektoram, jo mums ir svarīgi ieguldīt mūsu cilvēkos Latvijā, lai stiprinātu pilsonisko sabiedrību.
Partiju apvienība “Attīstībai/Par!” atbalsta finansējuma palielinājumu Jaunatnes politikas valsts programmai līdz ar nepieciešamajiem sistēmiskajiem risinājumiem sākot ar esošo aktivitāšu izvērtēšanu, līdzdalības procesa uzlabošanu, beidzot ar grozījumiem “Jaunatnes likumā”, lai uzlabotu regulējumu un iedzīvinātu atsevišķus rīkus politikas īstenošanā. Esam gatavi turpināt strādāt, gan pie īstermiņa atbalsta veidiem pandēmijas laikā, gan pie ilgtermiņa atbalsta un esam gatavi risināt nepopulārus un sistēmiskus problēmjautājumus. Mēs turpināsim uzstāt uz nepieciešamo finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai un aicinām nākt talkā, lai palīdzētu pārliecināt arī citus partnerus valdībā un ārpus tās par jaunatnes politikas nozīmīgumu un to, cik būtiski ir jauniešos ieguldīt šodien. Apzinoties kopējās budžeta iespējas, pandēmijas radīto ietekmi vērtēsim iespējas turpināt finansējuma palielinājumu gan Jaunatnes politikas valsts programmai, gan NVO sektoram, jo mums ir svarīgi ieguldīt mūsu cilvēkos Latvijā, lai stiprinātu pilsonisko sabiedrību.
Partiju apvienība “Attīstībai/Par!” atbalsta finansējuma palielinājumu Jaunatnes politikas valsts programmai līdz ar nepieciešamajiem sistēmiskajiem risinājumiem sākot ar esošo aktivitāšu izvērtēšanu, līdzdalības procesa uzlabošanu, beidzot ar grozījumiem “Jaunatnes likumā”, lai uzlabotu regulējumu un iedzīvinātu atsevišķus rīkus politikas īstenošanā. Esam gatavi turpināt strādāt, gan pie īstermiņa atbalsta veidiem pandēmijas laikā, gan pie ilgtermiņa atbalsta un esam gatavi risināt nepopulārus un sistēmiskus problēmjautājumus. Mēs turpināsim uzstāt uz nepieciešamo finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai un aicinām nākt talkā, lai palīdzētu pārliecināt arī citus partnerus valdībā un ārpus tās par jaunatnes politikas nozīmīgumu un to, cik būtiski ir jauniešos ieguldīt šodien. Apzinoties kopējās budžeta iespējas, pandēmijas radīto ietekmi vērtēsim iespējas turpināt finansējuma palielinājumu gan Jaunatnes politikas valsts programmai, gan NVO sektoram, jo mums ir svarīgi ieguldīt mūsu cilvēkos Latvijā, lai stiprinātu pilsonisko sabiedrību.
Partiju apvienība “Attīstībai/Par!” atbalsta finansējuma palielinājumu Jaunatnes politikas valsts programmai līdz ar nepieciešamajiem sistēmiskajiem risinājumiem sākot ar esošo aktivitāšu izvērtēšanu, līdzdalības procesa uzlabošanu, beidzot ar grozījumiem “Jaunatnes likumā”, lai uzlabotu regulējumu un iedzīvinātu atsevišķus rīkus politikas īstenošanā. Esam gatavi turpināt strādāt, gan pie īstermiņa atbalsta veidiem pandēmijas laikā, gan pie ilgtermiņa atbalsta un esam gatavi risināt nepopulārus un sistēmiskus problēmjautājumus. Mēs turpināsim uzstāt uz nepieciešamo finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai un aicinām nākt talkā, lai palīdzētu pārliecināt arī citus partnerus valdībā un ārpus tās par jaunatnes politikas nozīmīgumu un to, cik būtiski ir jauniešos ieguldīt šodien. Apzinoties kopējās budžeta iespējas, pandēmijas radīto ietekmi vērtēsim iespējas turpināt finansējuma palielinājumu gan Jaunatnes politikas valsts programmai, gan NVO sektoram, jo mums ir svarīgi ieguldīt mūsu cilvēkos Latvijā, lai stiprinātu pilsonisko sabiedrību.
Partiju apvienība “Attīstībai/Par!” atbalsta finansējuma palielinājumu Jaunatnes politikas valsts programmai līdz ar nepieciešamajiem sistēmiskajiem risinājumiem sākot ar esošo aktivitāšu izvērtēšanu, līdzdalības procesa uzlabošanu, beidzot ar grozījumiem “Jaunatnes likumā”, lai uzlabotu regulējumu un iedzīvinātu atsevišķus rīkus politikas īstenošanā. Esam gatavi turpināt strādāt, gan pie īstermiņa atbalsta veidiem pandēmijas laikā, gan pie ilgtermiņa atbalsta un esam gatavi risināt nepopulārus un sistēmiskus problēmjautājumus. Mēs turpināsim uzstāt uz nepieciešamo finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai un aicinām nākt talkā, lai palīdzētu pārliecināt arī citus partnerus valdībā un ārpus tās par jaunatnes politikas nozīmīgumu un to, cik būtiski ir jauniešos ieguldīt šodien. Apzinoties kopējās budžeta iespējas, pandēmijas radīto ietekmi vērtēsim iespējas turpināt finansējuma palielinājumu gan Jaunatnes politikas valsts programmai, gan NVO sektoram, jo mums ir svarīgi ieguldīt mūsu cilvēkos Latvijā, lai stiprinātu pilsonisko sabiedrību.
Partiju apvienība “Attīstībai/Par!” atbalsta finansējuma palielinājumu Jaunatnes politikas valsts programmai līdz ar nepieciešamajiem sistēmiskajiem risinājumiem sākot ar esošo aktivitāšu izvērtēšanu, līdzdalības procesa uzlabošanu, beidzot ar grozījumiem “Jaunatnes likumā”, lai uzlabotu regulējumu un iedzīvinātu atsevišķus rīkus politikas īstenošanā. Esam gatavi turpināt strādāt, gan pie īstermiņa atbalsta veidiem pandēmijas laikā, gan pie ilgtermiņa atbalsta un esam gatavi risināt nepopulārus un sistēmiskus problēmjautājumus. Mēs turpināsim uzstāt uz nepieciešamo finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai un aicinām nākt talkā, lai palīdzētu pārliecināt arī citus partnerus valdībā un ārpus tās par jaunatnes politikas nozīmīgumu un to, cik būtiski ir jauniešos ieguldīt šodien. Apzinoties kopējās budžeta iespējas, pandēmijas radīto ietekmi vērtēsim iespējas turpināt finansējuma palielinājumu gan Jaunatnes politikas valsts programmai, gan NVO sektoram, jo mums ir svarīgi ieguldīt mūsu cilvēkos Latvijā, lai stiprinātu pilsonisko sabiedrību.
Partiju apvienība “Attīstībai/Par!” atbalsta finansējuma palielinājumu Jaunatnes politikas valsts programmai līdz ar nepieciešamajiem sistēmiskajiem risinājumiem sākot ar esošo aktivitāšu izvērtēšanu, līdzdalības procesa uzlabošanu, beidzot ar grozījumiem “Jaunatnes likumā”, lai uzlabotu regulējumu un iedzīvinātu atsevišķus rīkus politikas īstenošanā. Esam gatavi turpināt strādāt, gan pie īstermiņa atbalsta veidiem pandēmijas laikā, gan pie ilgtermiņa atbalsta un esam gatavi risināt nepopulārus un sistēmiskus problēmjautājumus. Mēs turpināsim uzstāt uz nepieciešamo finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai un aicinām nākt talkā, lai palīdzētu pārliecināt arī citus partnerus valdībā un ārpus tās par jaunatnes politikas nozīmīgumu un to, cik būtiski ir jauniešos ieguldīt šodien. Apzinoties kopējās budžeta iespējas, pandēmijas radīto ietekmi vērtēsim iespējas turpināt finansējuma palielinājumu gan Jaunatnes politikas valsts programmai, gan NVO sektoram, jo mums ir svarīgi ieguldīt mūsu cilvēkos Latvijā, lai stiprinātu pilsonisko sabiedrību.
1. Gan es kā individuāls deputāts, gan Jaunie konservatīvie kopumā, kuru pārraudzībā atrodas Izglītības un zinātnes ministrija, atbalsta finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai, kā arī izsakām pateicību jebkuram, kurš ir gatavs Finanšu ministrijā aizstāvēt papildu finansējuma piešķiršanu attiecīgajai budžeta programmai;
2. Lai veicinātu finansējuma pieaugumu attiecīgajai budžeta programmai, esam gatavi atbalstīt jebkuru Finanšu ministrijas piedāvāto, koalīcijas akceptēto pieaugumu, tai skaitā balsojot par to Saeimā;
3. Attiecībā uz jauniešu dzīves uzlabošanu un labklājības veicināšanu, Jaunie konservatīvie jau virza pārmaiņas augstākās izglītības nozarē, lai uzlabotu izglītības kvalitāti Latvijas augstākās izglītības iestādēs, tādējādi nodrošinot jauniešu spēju radīt augstāku pievienotu vērtību, un saņemt augstāku atalgojumu nekā tas būtu iespējams šobrīd. Reforma šobrīd tiek skatīta jau 3. lasījumā. Tāpat jau no šā gada 1. septembra ģimenes valsts pabalstu reformas kontekstā ir plānots ieviest sociālās stipendijas jauniešiem no daudzbērnu ģimenēm augstākās izglītības ieguvei. Ceram, ka tam netiks likti šķēršļi. Savukārt, jau no 2020. gada 1. janvāra esam atvieglojuši studiju kredītu saņemšanu, kas rezultējies ar jauniešu entuziasmu studijās tiecoties iegūt pēc iespējas labāku augstāko izglītību, lai vairotu savu labklājību.
1. Gan es kā individuāls deputāts, gan Jaunie konservatīvie kopumā, kuru pārraudzībā atrodas Izglītības un zinātnes ministrija, atbalsta finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai, kā arī izsakām pateicību jebkuram, kurš ir gatavs Finanšu ministrijā aizstāvēt papildu finansējuma piešķiršanu attiecīgajai budžeta programmai;
2. Lai veicinātu finansējuma pieaugumu attiecīgajai budžeta programmai, esam gatavi atbalstīt jebkuru Finanšu ministrijas piedāvāto, koalīcijas akceptēto pieaugumu, tai skaitā balsojot par to Saeimā;
3. Attiecībā uz jauniešu dzīves uzlabošanu un labklājības veicināšanu, Jaunie konservatīvie jau virza pārmaiņas augstākās izglītības nozarē, lai uzlabotu izglītības kvalitāti Latvijas augstākās izglītības iestādēs, tādējādi nodrošinot jauniešu spēju radīt augstāku pievienotu vērtību, un saņemt augstāku atalgojumu nekā tas būtu iespējams šobrīd. Reforma šobrīd tiek skatīta jau 3. lasījumā. Tāpat jau no šā gada 1. septembra ģimenes valsts pabalstu reformas kontekstā ir plānots ieviest sociālās stipendijas jauniešiem no daudzbērnu ģimenēm augstākās izglītības ieguvei. Ceram, ka tam netiks likti šķēršļi. Savukārt, jau no 2020. gada 1. janvāra esam atvieglojuši studiju kredītu saņemšanu, kas rezultējies ar jauniešu entuziasmu studijās tiecoties iegūt pēc iespējas labāku augstāko izglītību, lai vairotu savu labklājību.
1. Gan es kā individuāls deputāts, gan Jaunie konservatīvie kopumā, kuru pārraudzībā atrodas Izglītības un zinātnes ministrija, atbalsta finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai, kā arī izsakām pateicību jebkuram, kurš ir gatavs Finanšu ministrijā aizstāvēt papildu finansējuma piešķiršanu attiecīgajai budžeta programmai;
2. Lai veicinātu finansējuma pieaugumu attiecīgajai budžeta programmai, esam gatavi atbalstīt jebkuru Finanšu ministrijas piedāvāto, koalīcijas akceptēto pieaugumu, tai skaitā balsojot par to Saeimā;
3. Attiecībā uz jauniešu dzīves uzlabošanu un labklājības veicināšanu, Jaunie konservatīvie jau virza pārmaiņas augstākās izglītības nozarē, lai uzlabotu izglītības kvalitāti Latvijas augstākās izglītības iestādēs, tādējādi nodrošinot jauniešu spēju radīt augstāku pievienotu vērtību, un saņemt augstāku atalgojumu nekā tas būtu iespējams šobrīd. Reforma šobrīd tiek skatīta jau 3. lasījumā. Tāpat jau no šā gada 1. septembra ģimenes valsts pabalstu reformas kontekstā ir plānots ieviest sociālās stipendijas jauniešiem no daudzbērnu ģimenēm augstākās izglītības ieguvei. Ceram, ka tam netiks likti šķēršļi. Savukārt, jau no 2020. gada 1. janvāra esam atvieglojuši studiju kredītu saņemšanu, kas rezultējies ar jauniešu entuziasmu studijās tiecoties iegūt pēc iespējas labāku augstāko izglītību, lai vairotu savu labklājību.
1. Gan es kā individuāls deputāts, gan Jaunie konservatīvie kopumā, kuru pārraudzībā atrodas Izglītības un zinātnes ministrija, atbalsta finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai, kā arī izsakām pateicību jebkuram, kurš ir gatavs Finanšu ministrijā aizstāvēt papildu finansējuma piešķiršanu attiecīgajai budžeta programmai;
2. Lai veicinātu finansējuma pieaugumu attiecīgajai budžeta programmai, esam gatavi atbalstīt jebkuru Finanšu ministrijas piedāvāto, koalīcijas akceptēto pieaugumu, tai skaitā balsojot par to Saeimā;
3. Attiecībā uz jauniešu dzīves uzlabošanu un labklājības veicināšanu, Jaunie konservatīvie jau virza pārmaiņas augstākās izglītības nozarē, lai uzlabotu izglītības kvalitāti Latvijas augstākās izglītības iestādēs, tādējādi nodrošinot jauniešu spēju radīt augstāku pievienotu vērtību, un saņemt augstāku atalgojumu nekā tas būtu iespējams šobrīd. Reforma šobrīd tiek skatīta jau 3. lasījumā. Tāpat jau no šā gada 1. septembra ģimenes valsts pabalstu reformas kontekstā ir plānots ieviest sociālās stipendijas jauniešiem no daudzbērnu ģimenēm augstākās izglītības ieguvei. Ceram, ka tam netiks likti šķēršļi. Savukārt, jau no 2020. gada 1. janvāra esam atvieglojuši studiju kredītu saņemšanu, kas rezultējies ar jauniešu entuziasmu studijās tiecoties iegūt pēc iespējas labāku augstāko izglītību, lai vairotu savu labklājību.
1. Gan es kā individuāls deputāts, gan Jaunie konservatīvie kopumā, kuru pārraudzībā atrodas Izglītības un zinātnes ministrija, atbalsta finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai, kā arī izsakām pateicību jebkuram, kurš ir gatavs Finanšu ministrijā aizstāvēt papildu finansējuma piešķiršanu attiecīgajai budžeta programmai;
2. Lai veicinātu finansējuma pieaugumu attiecīgajai budžeta programmai, esam gatavi atbalstīt jebkuru Finanšu ministrijas piedāvāto, koalīcijas akceptēto pieaugumu, tai skaitā balsojot par to Saeimā;
3. Attiecībā uz jauniešu dzīves uzlabošanu un labklājības veicināšanu, Jaunie konservatīvie jau virza pārmaiņas augstākās izglītības nozarē, lai uzlabotu izglītības kvalitāti Latvijas augstākās izglītības iestādēs, tādējādi nodrošinot jauniešu spēju radīt augstāku pievienotu vērtību, un saņemt augstāku atalgojumu nekā tas būtu iespējams šobrīd. Reforma šobrīd tiek skatīta jau 3. lasījumā. Tāpat jau no šā gada 1. septembra ģimenes valsts pabalstu reformas kontekstā ir plānots ieviest sociālās stipendijas jauniešiem no daudzbērnu ģimenēm augstākās izglītības ieguvei. Ceram, ka tam netiks likti šķēršļi. Savukārt, jau no 2020. gada 1. janvāra esam atvieglojuši studiju kredītu saņemšanu, kas rezultējies ar jauniešu entuziasmu studijās tiecoties iegūt pēc iespējas labāku augstāko izglītību, lai vairotu savu labklājību.
1. Gan es kā individuāls deputāts, gan Jaunie konservatīvie kopumā, kuru pārraudzībā atrodas Izglītības un zinātnes ministrija, atbalsta finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai, kā arī izsakām pateicību jebkuram, kurš ir gatavs Finanšu ministrijā aizstāvēt papildu finansējuma piešķiršanu attiecīgajai budžeta programmai;
2. Lai veicinātu finansējuma pieaugumu attiecīgajai budžeta programmai, esam gatavi atbalstīt jebkuru Finanšu ministrijas piedāvāto, koalīcijas akceptēto pieaugumu, tai skaitā balsojot par to Saeimā;
3. Attiecībā uz jauniešu dzīves uzlabošanu un labklājības veicināšanu, Jaunie konservatīvie jau virza pārmaiņas augstākās izglītības nozarē, lai uzlabotu izglītības kvalitāti Latvijas augstākās izglītības iestādēs, tādējādi nodrošinot jauniešu spēju radīt augstāku pievienotu vērtību, un saņemt augstāku atalgojumu nekā tas būtu iespējams šobrīd. Reforma šobrīd tiek skatīta jau 3. lasījumā. Tāpat jau no šā gada 1. septembra ģimenes valsts pabalstu reformas kontekstā ir plānots ieviest sociālās stipendijas jauniešiem no daudzbērnu ģimenēm augstākās izglītības ieguvei. Ceram, ka tam netiks likti šķēršļi. Savukārt, jau no 2020. gada 1. janvāra esam atvieglojuši studiju kredītu saņemšanu, kas rezultējies ar jauniešu entuziasmu studijās tiecoties iegūt pēc iespējas labāku augstāko izglītību, lai vairotu savu labklājību.
1. Gan es kā individuāls deputāts, gan Jaunie konservatīvie kopumā, kuru pārraudzībā atrodas Izglītības un zinātnes ministrija, atbalsta finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai, kā arī izsakām pateicību jebkuram, kurš ir gatavs Finanšu ministrijā aizstāvēt papildu finansējuma piešķiršanu attiecīgajai budžeta programmai;
2. Lai veicinātu finansējuma pieaugumu attiecīgajai budžeta programmai, esam gatavi atbalstīt jebkuru Finanšu ministrijas piedāvāto, koalīcijas akceptēto pieaugumu, tai skaitā balsojot par to Saeimā;
3. Attiecībā uz jauniešu dzīves uzlabošanu un labklājības veicināšanu, Jaunie konservatīvie jau virza pārmaiņas augstākās izglītības nozarē, lai uzlabotu izglītības kvalitāti Latvijas augstākās izglītības iestādēs, tādējādi nodrošinot jauniešu spēju radīt augstāku pievienotu vērtību, un saņemt augstāku atalgojumu nekā tas būtu iespējams šobrīd. Reforma šobrīd tiek skatīta jau 3. lasījumā. Tāpat jau no šā gada 1. septembra ģimenes valsts pabalstu reformas kontekstā ir plānots ieviest sociālās stipendijas jauniešiem no daudzbērnu ģimenēm augstākās izglītības ieguvei. Ceram, ka tam netiks likti šķēršļi. Savukārt, jau no 2020. gada 1. janvāra esam atvieglojuši studiju kredītu saņemšanu, kas rezultējies ar jauniešu entuziasmu studijās tiecoties iegūt pēc iespējas labāku augstāko izglītību, lai vairotu savu labklājību.
1. Gan es kā individuāls deputāts, gan Jaunie konservatīvie kopumā, kuru pārraudzībā atrodas Izglītības un zinātnes ministrija, atbalsta finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai, kā arī izsakām pateicību jebkuram, kurš ir gatavs Finanšu ministrijā aizstāvēt papildu finansējuma piešķiršanu attiecīgajai budžeta programmai;
2. Lai veicinātu finansējuma pieaugumu attiecīgajai budžeta programmai, esam gatavi atbalstīt jebkuru Finanšu ministrijas piedāvāto, koalīcijas akceptēto pieaugumu, tai skaitā balsojot par to Saeimā;
3. Attiecībā uz jauniešu dzīves uzlabošanu un labklājības veicināšanu, Jaunie konservatīvie jau virza pārmaiņas augstākās izglītības nozarē, lai uzlabotu izglītības kvalitāti Latvijas augstākās izglītības iestādēs, tādējādi nodrošinot jauniešu spēju radīt augstāku pievienotu vērtību, un saņemt augstāku atalgojumu nekā tas būtu iespējams šobrīd. Reforma šobrīd tiek skatīta jau 3. lasījumā. Tāpat jau no šā gada 1. septembra ģimenes valsts pabalstu reformas kontekstā ir plānots ieviest sociālās stipendijas jauniešiem no daudzbērnu ģimenēm augstākās izglītības ieguvei. Ceram, ka tam netiks likti šķēršļi. Savukārt, jau no 2020. gada 1. janvāra esam atvieglojuši studiju kredītu saņemšanu, kas rezultējies ar jauniešu entuziasmu studijās tiecoties iegūt pēc iespējas labāku augstāko izglītību, lai vairotu savu labklājību.
1. Gan es kā individuāls deputāts, gan Jaunie konservatīvie kopumā, kuru pārraudzībā atrodas Izglītības un zinātnes ministrija, atbalsta finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai, kā arī izsakām pateicību jebkuram, kurš ir gatavs Finanšu ministrijā aizstāvēt papildu finansējuma piešķiršanu attiecīgajai budžeta programmai;
2. Lai veicinātu finansējuma pieaugumu attiecīgajai budžeta programmai, esam gatavi atbalstīt jebkuru Finanšu ministrijas piedāvāto, koalīcijas akceptēto pieaugumu, tai skaitā balsojot par to Saeimā;
3. Attiecībā uz jauniešu dzīves uzlabošanu un labklājības veicināšanu, Jaunie konservatīvie jau virza pārmaiņas augstākās izglītības nozarē, lai uzlabotu izglītības kvalitāti Latvijas augstākās izglītības iestādēs, tādējādi nodrošinot jauniešu spēju radīt augstāku pievienotu vērtību, un saņemt augstāku atalgojumu nekā tas būtu iespējams šobrīd. Reforma šobrīd tiek skatīta jau 3. lasījumā. Tāpat jau no šā gada 1. septembra ģimenes valsts pabalstu reformas kontekstā ir plānots ieviest sociālās stipendijas jauniešiem no daudzbērnu ģimenēm augstākās izglītības ieguvei. Ceram, ka tam netiks likti šķēršļi. Savukārt, jau no 2020. gada 1. janvāra esam atvieglojuši studiju kredītu saņemšanu, kas rezultējies ar jauniešu entuziasmu studijās tiecoties iegūt pēc iespējas labāku augstāko izglītību, lai vairotu savu labklājību.
1. Jā, es atbalstu lielāku finansējuma piešķiršanu. 2. Ļoti vispārīgs jautājums. Iniciatīvai būtu jānāk no finansējuma izlietotājiem, jāpamato, jāskaidro un es, kā deputāts, to varu atbalstīt, vai neatbalstīt. 3. Sakarā ar to, ka esmu sporta apakškomisijas vadītājs, tad varu solīt izdarīt maksimāli daudz, lai aizvien vairāk jauniešu būtu sportiski aktīvi. Kā privātpersona jau gadiem atbalstu (sponsorēju) motoklubu, kurā uzsvars ir uz jauniešiem.
1. Gan es kā individuāls deputāts, gan Jaunie konservatīvie kopumā, kuru pārraudzībā atrodas Izglītības un zinātnes ministrija, atbalsta finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai, kā arī izsakām pateicību jebkuram, kurš ir gatavs Finanšu ministrijā aizstāvēt papildu finansējuma piešķiršanu attiecīgajai budžeta programmai;
2. Lai veicinātu finansējuma pieaugumu attiecīgajai budžeta programmai, esam gatavi atbalstīt jebkuru Finanšu ministrijas piedāvāto, koalīcijas akceptēto pieaugumu, tai skaitā balsojot par to Saeimā;
3. Attiecībā uz jauniešu dzīves uzlabošanu un labklājības veicināšanu, Jaunie konservatīvie jau virza pārmaiņas augstākās izglītības nozarē, lai uzlabotu izglītības kvalitāti Latvijas augstākās izglītības iestādēs, tādējādi nodrošinot jauniešu spēju radīt augstāku pievienotu vērtību, un saņemt augstāku atalgojumu nekā tas būtu iespējams šobrīd. Reforma šobrīd tiek skatīta jau 3. lasījumā. Tāpat jau no šā gada 1. septembra ģimenes valsts pabalstu reformas kontekstā ir plānots ieviest sociālās stipendijas jauniešiem no daudzbērnu ģimenēm augstākās izglītības ieguvei. Ceram, ka tam netiks likti šķēršļi. Savukārt, jau no 2020. gada 1. janvāra esam atvieglojuši studiju kredītu saņemšanu, kas rezultējies ar jauniešu entuziasmu studijās tiecoties iegūt pēc iespējas labāku augstāko izglītību, lai vairotu savu labklājību.
1. Gan es kā individuāls deputāts, gan Jaunie konservatīvie kopumā, kuru pārraudzībā atrodas Izglītības un zinātnes ministrija, atbalsta finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai, kā arī izsakām pateicību jebkuram, kurš ir gatavs Finanšu ministrijā aizstāvēt papildu finansējuma piešķiršanu attiecīgajai budžeta programmai;
2. Lai veicinātu finansējuma pieaugumu attiecīgajai budžeta programmai, esam gatavi atbalstīt jebkuru Finanšu ministrijas piedāvāto, koalīcijas akceptēto pieaugumu, tai skaitā balsojot par to Saeimā;
3. Attiecībā uz jauniešu dzīves uzlabošanu un labklājības veicināšanu, Jaunie konservatīvie jau virza pārmaiņas augstākās izglītības nozarē, lai uzlabotu izglītības kvalitāti Latvijas augstākās izglītības iestādēs, tādējādi nodrošinot jauniešu spēju radīt augstāku pievienotu vērtību, un saņemt augstāku atalgojumu nekā tas būtu iespējams šobrīd. Reforma šobrīd tiek skatīta jau 3. lasījumā. Tāpat jau no šā gada 1. septembra ģimenes valsts pabalstu reformas kontekstā ir plānots ieviest sociālās stipendijas jauniešiem no daudzbērnu ģimenēm augstākās izglītības ieguvei. Ceram, ka tam netiks likti šķēršļi. Savukārt, jau no 2020. gada 1. janvāra esam atvieglojuši studiju kredītu saņemšanu, kas rezultējies ar jauniešu entuziasmu studijās tiecoties iegūt pēc iespējas labāku augstāko izglītību, lai vairotu savu labklājību.
1. Gan es kā individuāls deputāts, gan Jaunie konservatīvie kopumā, kuru pārraudzībā atrodas Izglītības un zinātnes ministrija, atbalsta finansējuma pieaugumu Jaunatnes politikas valsts programmai, kā arī izsakām pateicību jebkuram, kurš ir gatavs Finanšu ministrijā aizstāvēt papildu finansējuma piešķiršanu attiecīgajai budžeta programmai;
2. Lai veicinātu finansējuma pieaugumu attiecīgajai budžeta programmai, esam gatavi atbalstīt jebkuru Finanšu ministrijas piedāvāto, koalīcijas akceptēto pieaugumu, tai skaitā balsojot par to Saeimā;
3. Attiecībā uz jauniešu dzīves uzlabošanu un labklājības veicināšanu, Jaunie konservatīvie jau virza pārmaiņas augstākās izglītības nozarē, lai uzlabotu izglītības kvalitāti Latvijas augstākās izglītības iestādēs, tādējādi nodrošinot jauniešu spēju radīt augstāku pievienotu vērtību, un saņemt augstāku atalgojumu nekā tas būtu iespējams šobrīd. Reforma šobrīd tiek skatīta jau 3. lasījumā. Tāpat jau no šā gada 1. septembra ģimenes valsts pabalstu reformas kontekstā ir plānots ieviest sociālās stipendijas jauniešiem no daudzbērnu ģimenēm augstākās izglītības ieguvei. Ceram, ka tam netiks likti šķēršļi. Savukārt, jau no 2020. gada 1. janvāra esam atvieglojuši studiju kredītu saņemšanu, kas rezultējies ar jauniešu entuziasmu studijās tiecoties iegūt pēc iespējas labāku augstāko izglītību, lai vairotu savu labklājību.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
ZZS uzskata, ka jauniešu politikai jābūt vienai no nozīmīgām prioritātēm, lai sekmētu jauniešu personīgo attīstību un stiprinātu viņu līdzdalību visās dzīves jomās, kā arī uzlabotu sociālu un emocionālu labklājību, tai skaitā veicinot jauniešu iesaisti lēmumu pieņemšanā un iekļaušanos darba tirgū. Ievērojot to, ka valdība un Saeima regulāri lemj par atbalstu dažādām nozarēm, pārvarot COVID-19 pandēmijas sekas, ZZS ir gatava šajās diskusijās aktualizēt ar jauniešu politikas atbalstu saistītus jautājumus. Esam pārliecināti, ka papildus finansējums nepieciešams ne tautsaimniecībai, bet arī jauniešiem un to pārstāvošajām organizācijām, lai kopīgiem spēkiem spētu tikt galā ar pandēmijas izraisītās krīzes sekām.
ZZS uzskata, ka jauniešu politikai jābūt vienai no nozīmīgām prioritātēm, lai sekmētu jauniešu personīgo attīstību un stiprinātu viņu līdzdalību visās dzīves jomās, kā arī uzlabotu sociālu un emocionālu labklājību, tai skaitā veicinot jauniešu iesaisti lēmumu pieņemšanā un iekļaušanos darba tirgū. Ievērojot to, ka valdība un Saeima regulāri lemj par atbalstu dažādām nozarēm, pārvarot COVID-19 pandēmijas sekas, ZZS ir gatava šajās diskusijās aktualizēt ar jauniešu politikas atbalstu saistītus jautājumus. Esam pārliecināti, ka papildus finansējums nepieciešams ne tautsaimniecībai, bet arī jauniešiem un to pārstāvošajām organizācijām, lai kopīgiem spēkiem spētu tikt galā ar pandēmijas izraisītās krīzes sekām.
ZZS uzskata, ka jauniešu politikai jābūt vienai no nozīmīgām prioritātēm, lai sekmētu jauniešu personīgo attīstību un stiprinātu viņu līdzdalību visās dzīves jomās, kā arī uzlabotu sociālu un emocionālu labklājību, tai skaitā veicinot jauniešu iesaisti lēmumu pieņemšanā un iekļaušanos darba tirgū. Ievērojot to, ka valdība un Saeima regulāri lemj par atbalstu dažādām nozarēm, pārvarot COVID-19 pandēmijas sekas, ZZS ir gatava šajās diskusijās aktualizēt ar jauniešu politikas atbalstu saistītus jautājumus. Esam pārliecināti, ka papildus finansējums nepieciešams ne tautsaimniecībai, bet arī jauniešiem un to pārstāvošajām organizācijām, lai kopīgiem spēkiem spētu tikt galā ar pandēmijas izraisītās krīzes sekām.
ZZS uzskata, ka jauniešu politikai jābūt vienai no nozīmīgām prioritātēm, lai sekmētu jauniešu personīgo attīstību un stiprinātu viņu līdzdalību visās dzīves jomās, kā arī uzlabotu sociālu un emocionālu labklājību, tai skaitā veicinot jauniešu iesaisti lēmumu pieņemšanā un iekļaušanos darba tirgū. Ievērojot to, ka valdība un Saeima regulāri lemj par atbalstu dažādām nozarēm, pārvarot COVID-19 pandēmijas sekas, ZZS ir gatava šajās diskusijās aktualizēt ar jauniešu politikas atbalstu saistītus jautājumus. Esam pārliecināti, ka papildus finansējums nepieciešams ne tautsaimniecībai, bet arī jauniešiem un to pārstāvošajām organizācijām, lai kopīgiem spēkiem spētu tikt galā ar pandēmijas izraisītās krīzes sekām.
ZZS uzskata, ka jauniešu politikai jābūt vienai no nozīmīgām prioritātēm, lai sekmētu jauniešu personīgo attīstību un stiprinātu viņu līdzdalību visās dzīves jomās, kā arī uzlabotu sociālu un emocionālu labklājību, tai skaitā veicinot jauniešu iesaisti lēmumu pieņemšanā un iekļaušanos darba tirgū. Ievērojot to, ka valdība un Saeima regulāri lemj par atbalstu dažādām nozarēm, pārvarot COVID-19 pandēmijas sekas, ZZS ir gatava šajās diskusijās aktualizēt ar jauniešu politikas atbalstu saistītus jautājumus. Esam pārliecināti, ka papildus finansējums nepieciešams ne tautsaimniecībai, bet arī jauniešiem un to pārstāvošajām organizācijām, lai kopīgiem spēkiem spētu tikt galā ar pandēmijas izraisītās krīzes sekām.
ZZS uzskata, ka jauniešu politikai jābūt vienai no nozīmīgām prioritātēm, lai sekmētu jauniešu personīgo attīstību un stiprinātu viņu līdzdalību visās dzīves jomās, kā arī uzlabotu sociālu un emocionālu labklājību, tai skaitā veicinot jauniešu iesaisti lēmumu pieņemšanā un iekļaušanos darba tirgū. Ievērojot to, ka valdība un Saeima regulāri lemj par atbalstu dažādām nozarēm, pārvarot COVID-19 pandēmijas sekas, ZZS ir gatava šajās diskusijās aktualizēt ar jauniešu politikas atbalstu saistītus jautājumus. Esam pārliecināti, ka papildus finansējums nepieciešams ne tautsaimniecībai, bet arī jauniešiem un to pārstāvošajām organizācijām, lai kopīgiem spēkiem spētu tikt galā ar pandēmijas izraisītās krīzes sekām.
ZZS uzskata, ka jauniešu politikai jābūt vienai no nozīmīgām prioritātēm, lai sekmētu jauniešu personīgo attīstību un stiprinātu viņu līdzdalību visās dzīves jomās, kā arī uzlabotu sociālu un emocionālu labklājību, tai skaitā veicinot jauniešu iesaisti lēmumu pieņemšanā un iekļaušanos darba tirgū. Ievērojot to, ka valdība un Saeima regulāri lemj par atbalstu dažādām nozarēm, pārvarot COVID-19 pandēmijas sekas, ZZS ir gatava šajās diskusijās aktualizēt ar jauniešu politikas atbalstu saistītus jautājumus. Esam pārliecināti, ka papildus finansējums nepieciešams ne tautsaimniecībai, bet arī jauniešiem un to pārstāvošajām organizācijām, lai kopīgiem spēkiem spētu tikt galā ar pandēmijas izraisītās krīzes sekām.
ZZS uzskata, ka jauniešu politikai jābūt vienai no nozīmīgām prioritātēm, lai sekmētu jauniešu personīgo attīstību un stiprinātu viņu līdzdalību visās dzīves jomās, kā arī uzlabotu sociālu un emocionālu labklājību, tai skaitā veicinot jauniešu iesaisti lēmumu pieņemšanā un iekļaušanos darba tirgū. Ievērojot to, ka valdība un Saeima regulāri lemj par atbalstu dažādām nozarēm, pārvarot COVID-19 pandēmijas sekas, ZZS ir gatava šajās diskusijās aktualizēt ar jauniešu politikas atbalstu saistītus jautājumus. Esam pārliecināti, ka papildus finansējums nepieciešams ne tautsaimniecībai, bet arī jauniešiem un to pārstāvošajām organizācijām, lai kopīgiem spēkiem spētu tikt galā ar pandēmijas izraisītās krīzes sekām.
ZZS uzskata, ka jauniešu politikai jābūt vienai no nozīmīgām prioritātēm, lai sekmētu jauniešu personīgo attīstību un stiprinātu viņu līdzdalību visās dzīves jomās, kā arī uzlabotu sociālu un emocionālu labklājību, tai skaitā veicinot jauniešu iesaisti lēmumu pieņemšanā un iekļaušanos darba tirgū. Ievērojot to, ka valdība un Saeima regulāri lemj par atbalstu dažādām nozarēm, pārvarot COVID-19 pandēmijas sekas, ZZS ir gatava šajās diskusijās aktualizēt ar jauniešu politikas atbalstu saistītus jautājumus. Esam pārliecināti, ka papildus finansējums nepieciešams ne tautsaimniecībai, bet arī jauniešiem un to pārstāvošajām organizācijām, lai kopīgiem spēkiem spētu tikt galā ar pandēmijas izraisītās krīzes sekām.
ZZS uzskata, ka jauniešu politikai jābūt vienai no nozīmīgām prioritātēm, lai sekmētu jauniešu personīgo attīstību un stiprinātu viņu līdzdalību visās dzīves jomās, kā arī uzlabotu sociālu un emocionālu labklājību, tai skaitā veicinot jauniešu iesaisti lēmumu pieņemšanā un iekļaušanos darba tirgū. Ievērojot to, ka valdība un Saeima regulāri lemj par atbalstu dažādām nozarēm, pārvarot COVID-19 pandēmijas sekas, ZZS ir gatava šajās diskusijās aktualizēt ar jauniešu politikas atbalstu saistītus jautājumus. Esam pārliecināti, ka papildus finansējums nepieciešams ne tautsaimniecībai, bet arī jauniešiem un to pārstāvošajām organizācijām, lai kopīgiem spēkiem spētu tikt galā ar pandēmijas izraisītās krīzes sekām.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Jaunatnes politikas valsts programmas (JPVP) pasākumi tiek īstenoti Izglītības un zinātnes ministrijas, Jaunatnes starptautiskās programmu aģentūras (JSPA) un Valsts izglītības satura centra (VISC) pārvaldībā. Par programmas finansējumu atbild attiecīgā ministrija līdz ar JSPA un VISC. ŠĪ jautājuma specifika vairāk attiecas uz Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisiju. Esmu gatava maksimāli strādāt, savu kompetenču ietvaros pārstāvot ikviena Latvijas iedzīvotāja labākās intereses un esmu gatava maksimāli strādāt savu kompetenču ietvaros attiecīgajās komisijās visu Latvijas iedzīvotāju labklājības un taisnīguma veicināšanā, pārstāvot vienlīdzības un taisnīguma idejas. Līdz šim esmu aktīvi darbojusies un turpināšu darboties Vienotības jaunatnes organizācijas ietvaros, iedrošinot jauniešus uz aktīvu darbību un iesaisti politiskajos procesos.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Atbalstu nepieciešamību palielināt finansējumu jaunatnes jomai. Tā kā esmu Saeimas budžeta un finanšu (nodokļu) komisijā, šo jautājumu aktualizēšu. Kā arī aktualizēšu šo jautājumu Nacionālās apvienības frakcijā un Budžeta un finanšu komisijā par jaunatnes politikas valsts programmu, turpināšu atbalstīt jauniešu aktivitātēs.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Neesmu pārliecināts, ka standarta atbildes lozungu formātā jebkādā veidā uzlabotu jauniešu programmu finansējumu. Mūsu partijas atbildībā ir trīs ministrijas - iekšlietu, labklājības un ekonomikas. Ikvienā no tām ir paredzēts atbalsts jauniešiem. Ja Saeimā deputāti izvirzīs kādas iniciatīvas, kas saskan gan ar mūsu partijas politiku un sasniedz pēc iespējas lielāku iedzīvotāju, tajā skaitā jauniešu, daudzumu, tad atbalsts šīm lietām būs. Savukārt, kā deputāti esam gatavi uzklausīt ikvienu, kuram ir kādas idejas un ierosinājumi par to, kas būtu darāms no likumdošanas viedokļa, lai jaunieši varētu realizēt savas ieceres. Budžets ir komplicēts dokuments. Ikviena pozīcija tiek izvērtēta vairākās instancēs. Būtu vieglprātīgi patreiz solīt līdzekļu palielinājumu kādai programmai, neredzot visu budžetu kopumā. Patreiz Fin. min. notiek budžeta projekta veidošana ministriju līmenī.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Jā, protams, uzskatu, ka ieguldījums, kuru veicam jauniešos šobrīd, ir ieguldījums paaudžu paaudzēs, kura nepieciešamību noliegt būtu vairāk kā bezatbildīgi. Nepieciešams rosināt šo jautājumus, kas saistīti ar bezdarbu, psiholoģisko atbalstu, pretatkarību programmu veicināšanu, jauniešu seksuālās izglītības, aktualizēšanu Sociālo un darba lietu komisijā, kā arī Dzimuma līdztiesības, reproduktīvās veselības un veselīgas seksualitātes veicināšanas deputātu grupā; uzrunāt atbildīgās ministrijas (IZM, LM) un veidot sadarbību augstāk minēto jautājumu risināšanā; piedalīties LJP rīkotajos pasākumos, lai paustu atbalstu jauniešu politikas attīstībai Latvijā; aktualizēt šo jautājumu nozīmi arī savos sociālajos tīklos. Apņemos: veicināt Dzīvesbiedru likuma pieņemšanu Saeimā, lai nodrošinātu, ka jaunajiem pieaugušajiem būtu iespēja izvēlēties, kā nostiprināt savas attiecības; nodrošināt izmaiņas regulējumā saistībā ar vardarbību ģimenē; atbalstīt VIENOTĪBAS Jaunatnes organizācijas darbību; aktualizēt citus jauniešiem būtiskos jautājumus gan Saeimā, gan citās man pieejamajās platformās.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Šobrīd viens no svarīgākajiem Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas darbības jautājumiem ir bērnu tiesību regulējuma pilnveide. Lūdzu izteikt priekšlikumu, ko deputātam, savas kompetences ietvaros, vajadzētu darīt. Uz pirmo jautājumu - Vai Jūs atbalstāt lielāku finansējuma piešķiršanu Jaunatnes politikas valsts programmai? - deputāts atbild ar "Jā".
Aicinu jauniešu organizācijas sniegt arī man, individuāli/personiski, savus priekšlikumus, vajadzības, kā arī rast iespēju kontaktiem (dažādas - attālinātiem kontaktiem vietnes - ir pieejamas), jo vienmēr novērtēju tiešas sarunas. Jāpārskata fondu un esošo programmu/projektu, piem., Kultūras ministrijas pārziņā esošā Integrācijas fonda, īpaši NVO atbalsts, arī izglītības programmu, kuru mērķauditorija ir jaunieši, darbības mērķi un atbalsta formas. Ir vitāli svarīgi būtiski palielināt jaunu cilvēku lomu valsts un sabiedrības dzīvē. To var gan ar dažādu mērķētu programmu atbalstu, gan brīvprātīgi iniciējot mazas akcijas.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.
Uz vēstuli netika atbildēts.